نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


مشكل شلوغ بودن خطوط و عدم اتصال به اينترنت مشكلي است كه اكثر كاربران به آن دچار هستند.امروزه اگر چه با وجود خطوط پر سرعت  اينترنت نياز به اتصالهاي Dial Up كاهش پيدا كرده ولي در بسياري از نقاط نيز افرادي هستند كه همچنان از اين خطوط كم سرعت استفاده مي كنند.اين برنامه نه براي آنها بلكه براي بسياري از كاربران كه قصد مديرت اتصالهاي خود به اينترنت را دارند يك مشكل گشاي بسيار خوب است.اشغالي شديد خطوط ISPها و دائما شماره عوض كردن از سوي كاربران جهت اتصال يك كار بسيار عذاب آور و خسته كننده است كه در نتيجه نيز باعث مي شود تا كاربر از فكر اتصال بيرون بيايد و بي خيال Connect شود. با وجود نرم افزارهاي مديريت دانلود كه بسيار مجهز و قدرتمندهم هستند شايد اين تصور پيش آيد كه چه نيازي به اين برنامه بسيار كوچك و كم حجم و در عين حال مشكل گشا و بسيار كاربردي است كه ما آن را در ادامه براي شما شرح خواهيم داد. ! نرم افزار Advanced Dialer برنامه ای خوب برای اتصال به اينترنت هستش که قابليت شماره گيری سريع رو داره و در صورت اشغال بودن شماره را تغيير ميدهد و آنقدر شماره ها را عوض ميکند و شماره گيری را ادامه ميدهد که سر انجام  به يکی از شماره ها متصل بشود واگر خط به هر دليلی ناگهان قطع شود مجددا نسبت به برقراري ارتباط اقدام مي كند.شما مي توانيد برنامه را بگونه اي تنظيم كنيد كه هر گاه هر كدام از برنامه هاي شما نياز به اتصال داشت فورا سيستم شما را به اينترنت وصل كند. اين قابليت را مي توان در بازه هاي مختلف و به صورت ساعتي،روزانه،هفتگي و يا ماهانه تنظيم نمائيد.يك قابليت جالب ديگر اين نرم افزار اينه كه ميتوانيد حساب پولي ميزان مصرف خود را داشته باشيد! در اين حالت شما فقط بايد هزينه ي اتصال و اكانت خود را براي سيستم تعريف كنيد. شما با Advanced Dialer ميتونين برنامه ريزی کنيند که در فلان روز و فلان ساعت سيستم به اينترنت وصل بشه و برنامه ي مورد نظر شما را اجرا كند. مثلا پس از اتصال برنامه مديريت دانلود ويا مديريت ايميل شما را اجراكنيد و پس از پايان كار نيز آنها را ببند و اتصال را براي شما قطع كند.در خلاصه كلام شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه كوچك و كم حجم ولي پركار سيستم خود را به يك رباط كاملا هوشمند تبديل كنيد تا بدون حظور شما كارهايتان را انجام بدهد.اين برنامه ميتونه در Systray ويندوز قرار بگيره و با يک کليک ساده محيط ساده و کوچك و آسان و کم حجمش بالا بياد. برای جلوگيری از استفاده ی غير قانونی از برنامه هم ميتونيد برای آن رمز بگذاريد. توانايی خوبی هم در کمک به دقت ساعت کامپيوتر داره که اون رو با ساعت اتمی بين المللی موسسه ملی استاندارد و فن آوری يا همون NIST هماهنگ ميکنه و به شما توانايی تبديل ساعت های مختلف زمانی کشور ها را ميدهد!! گزارش کلی و آماری اتصال به اينترنت را هم برايتان تهيه مي كند تا مثلا آخر ماه و يا آخر سال  به صورت نمودار آماری ببينيد که در چه روزی از ماه يا از سال بيشترين زمان اتصال را داشته ايد و يا در چه روزهایي کارکرد شما بيشتر ميشود. اين برنامه ي بسيار مفيد را به شما دوستان توصيه مي كنيم و اميدواريم تا بسياري از مشكلات شما را حل كند.مشكلاتي كه شايد براي رفعشان نياز به حضور شما و وقت گذاري براي آنها نباشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Advanced Dialer v2.5 :
- شماره گيري و اتصال سريع به اينترنت
- امكان تعريف شماره هاي متعدد جهت اتصال
- اتصال و قطع اتصال بر اساس زمانبندي تعيين شده
- امكان اجراي برنامه هاي مختلف همزمان با اتصال به اينترنت
- امكان شماره گيري مجدد پس از قطع اتصال به هر دليلي
- امكان محاسبه پولي ميزان اتصال به اينترنت
- امكان تنظيم ساعت با ساعت اتمي بين المللي
- ارائه گزارش از اتصالهاي انجام شده
- و ...

 



 قيمت:  29 دلار آمريکا
 دانلود -  946 كيلوبايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com



Google Desktop نرم‌افزاری است كه به كاربران كمك می‌كند در میان انبوه اطلاعات موجود در هارددیسك رایانه‌های خود، به جستجوی اطلاعات مورد نیازشان بپردازند. شركت گوگل در نگارش پنجم این نرم‌افزار سرعت عملكرد و جستجو را افزایش داده و به برخی ویژگی‌های جدید برای افزایش امنیت كاربران مجهز شده‌ است.
گوگل دسكتاپ كه پیش از این مورد استقبال گسترده كاربران قرار گرفته است، پس از نصب شدن در رایانه، تمامی اطلاعات موجود در هارد دیسك شامل فایل‌ها، ایمیل‌ها، اسناد متنی، وب سایتهای ذخیره شده و سایر اطلاعات را فهرست می‌كند كه در مرحله بعد كاربران می‌توانند با سرعت زیاد در میان این انبوه اطلاعات به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این، گوگل دسكتاپ دارای قابلیتهایی متنوع اینترنتی به نام ‪ Gadget‬ است كه این Gadget ها روی دسكتاپ رایانه قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر عناوین مهم خبری، تقویم و سایر اطلاعات انتخابی كاربران را نمایش می‌دهند.
هم‌ اكنون نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به قابلیتی مجهز شده ‌است كه كاربران می‌توانند در هنگام جستجوی مثلا یك فایل در هارد دیسك رایانه خود، پیش‌نمایشی از فایلهای استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ را مشاهده كنند.
مثلا اگر كاربر نام فایلی را كه توسط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word ایجاد شده در گوگل دسكتاپ جستجو كند، این نرم‌افزار پس از یافتن فایل مذكور در هارددیسك، بخشی از اطلاعات درون این فایل را نیز نمایش می‌دهد تا كاربر پیش از باز كردن فایل توسط Word، مطمئن شود همان فایل مورد نظر خود را پیدا كرده‌است.
نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه به قابلیت ضد فیشینگ (ضد وب سایتهای جعلی) مجهز شده است. این بدان معناست كه چنانچه درون اطلاعات استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ لینك و آدرس سایتی وجود داشته باشد كه این نرم‌افزار غیر ایمن بودن آن را تشخیص بدهد، هشداری برای كاربر نمایش داده شده و غیر ایمن بودن آن سایت یادآوری می‌شود.
در نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه ظاهر نوار كناری (Sidebar) ‬این نرم‌افزار كه در كنار دسكتاپ نقش می‌بندد متحول شده و امكانات جدیدی در این نواركناری گنجانده شده‌است.
این نرم افزار قدرتمند گوگل قادر است تا در یک محیطی بسیار ساده و در عین حال پیشرفته نتایج خود را نه تنها بر اساس نام فایل ها بلکه بر اساس محتویات درون انها نیز جستجو کند. این نرم افزار توانایی جستجو در هریک از فایل های و برنامه های زیر را دارد:
Gmail, Outlook contacts, Outlook appointments, Outlook tasks, Outlook notes, Outlook journal, Outlook Email, Outlook Express, Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, AOL Instant Messenger, Netscape Mail/Thunderbird, Netscape / Firefox / Mozilla, PDF, Music, Video ,Images
اگر خودتان می‌خواهید به طور دلخواه پسوندی به پسوند‌های پیش فرض اضافه کنید، فایل GDSPlus.conf را با برنامه Notepad باز کنید و یک خط به صورت زیر به آن اضافه کنید.
AddNewExtension
مثلاً برای اضافه کردن پسوند ary. به این صورت عمل می کنیم:
AddNewExtension "ary", "0"

در نسخه ی جدید گوگل دسکناپ قسمت Sidebar تغییراتی کرده است همچنین گوگل دسکتاپ با ویندوز ویستا سازگارتر شده است. به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.



 طريقه فعالسازي : بعد از نصب این نرم افزار، سیستم خود را 1-2 ساعت آزاد بگذارید، تا گوگل دسکتاپ از اطلاعات هارد درایو شما index تهیه کند.

 قيمت: رايگان
 دانلود -  1.88 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 | نظرات ()